مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-13سياسي

کمک مؤمنانه| توزیع 3 هزار بسته معیشتی در شاهرود


سرهنگ محمد خوش قدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت ایام ماه رجب و ولادت مولا علی (ع) و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان، اظهار کرد: در این رزمایش بیش از دو هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان توزیع می شود.

وی گفت: این بسته های معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، مؤسسه خیریه ام ابیها و ستاد اجرایی فرمان امام راحل و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تهیه شده و در آستانه میلاد مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) به خانواده های کم برخوردار اهدا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن و حبوبات و به ارزش هر بسته بیش از 250 هزار تومان است.

خوش قدم با اشاره به توزیع 400 بخاری گازسوز نیم بها، افزود: این بخاری ها به ارزش بیش از یک میلیون تومان تهیه شده و با نصف قیمت یا کمک خیران در اختیار خانواده های کم برخوردار قرار می گیرد.

وی با اشاره به توزیع 19 سرویس جهیزیه عنوان کرد: این سرویس های جهیزیه شامل 20 قلم جنس ایرانی به ارزش 50 میلیون تومان است که به زوج های جوان اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع 3 هزار بسته معیشتی در شاهرود

کمک مؤمنانه| توزیع 3 هزار بسته معیشتی در شاهرود